Förlåt :/

Hejhej jag sommna typ efter vi va tbka från globen
haha ja festa ja va så glad att ja såg britney iafall
ja vakna nyss , jag ska duscha sen så blire lite plugg o så
sen så ska ja borsta tänderna messa folk , så  ja kanske sover vid 1 tiden
jag börjar 8.15 imorn :/ bajsbajs
iafall mamma duschar just nu så ja ska va inne ppå fb tills hon har duschat klar ni
bloggläsare där ute , adda mig på facebook om ni vill de bara o adda :)
saya den klumpigaste!

förlåt att ja bara har gjort 2-3? inlägg idag men ja försöker göra mitt bästa
iafall de va nog allt mina söta bloggläsare därute , tack för alla kommentarer , på britney spears inlägget jätte gulligt! älskar er :* , men ja o klaudia har bara 52 besökare , vi behöver fleer komigen men endå e vi jätte tacksamma <3 , så kommentera följ , besök allthetime!
pusspuss /sayaa♥

 saknar då ja hade svart hår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0